reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Šipoš

Michal Šipoš

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

občiansky aktivista - poslanec mestského zastupiteľstva Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Nie je dôležité, ako to je, ale ako to vyzerá. Kauza Procházka vs. Matovič.

Michal Šipoš

Politika Nie je dôležité, ako to je, ale ako to vyzerá. Kauza Procházka vs. Matovič.

V kauze Procházka vs Matovič nám niektoré média podsúvajú svoj obraz o tom, ako to vyzerá, miesto toho, ako to v skutočnosti je. Rozhodli za nás, čo je najdôležitejšie. Podľa nich a práve pre nás. Poďme sa na to pozrieť bližšie.

  • 7. máj 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 786x
  • 3
Ako som ľudí na ulicu povyhadzoval

Michal Šipoš

Ako som ľudí na ulicu povyhadzoval

S veľkou pravdepodobnosťou ste zaregistrovali článok na internete, ktorý dosť nepekným, zavádzajúcim a klamlivým spôsobom očierňuje moju osobu. Rozhodol som sa teda napísať stanovisko k danej veci tak, ako ju vnímam ja, účastník celej veci, so snahou zmierniť problémy, ktoré mi týmto p. Miroslav Antoňák (autor článku) spôsobil.

  • 5. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 078x
  • 2
Európska rodina - má zmysel zachraňovať ju?

Michal Šipoš

Európska rodina - má zmysel zachraňovať ju?

V roku 2004 sme sa stali členmi EÚ, veľkého spolku krajín, ktorá pozostávala zo starých a nových členov. Všetko vyzeralo byť super, budeme čerpať ich peniaze, na rozvoj našej zaostalej postkomunistickej krajiny, dokonca, pokiaľ dodržíme pravidlá hry, môžeme prijať spoločnú európsku menu. A  tak aj bolo, už po niekoľkí krát sme si uškrtili opasky a dokázali sme to. No to sme ešte netušili, že nie všetci členovia našej európskej rodiny sa správajú tak zodpovedne, ako my (keď nerátam obdobie ficovlády).

  • 22. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 368x
  • 8
Pár mega vlastnou hlavou.

Michal Šipoš

Pár mega vlastnou hlavou.

Bol november, mal som sedem rokov a v našom malom čiernobielom televízore, dávali zábery z  námestí v Prahe a Bratislave. Bolo tam strašne veľa ľudí ktorí štrngotali kľúčmi. Všetci rečníci hovorili o slobode, láske, zmene a demokracii. Úprimne som sa tomu tešil a fandil im. Dubček, Kňažko, Budaj, Gál, Havel boli hrdinovia tej doby..... potom sa to začalo kaziť :(

  • 23. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 601x
  • 24
Slovensko či Slovinsko ?

Michal Šipoš

Slovensko či Slovinsko ?

V roku 2004 som bol v USA, samozrejme cez študentské víza, inak to vtedy nešlo. Pri odchode som stretol známeho zo Slovenska, ktorý mi celý natešený vyrozprával príbeh, ako sa dostal on do USA. Vymyslel to vraj jeden Slovák, ktorý zistil, že Slovinci nemajú vízovú povinnosť s USA. Dlho neváhal, kúpil si letenku do Mexika a urobil pokus. Denne chodí z Tijuany do San Diega kopec Mexičanov do práce, tak sa medzi nich zamotal a čakal čo sa udeje. Samozrejme ,,nezapasoval" do davu a hneď ho zastavili americkí colníci. Po krátkej debate im vysvetlil, že je turista zo Slovinska a ide si pozrieť zábavné parky v San Diegu. Colníkovi to vraj veľmi nevoňalo, ale kolega ho po preverení dokumentov uistil, že Slovinci naozaj nepotrebujú víza a tak mu zaželali : Have a nice day.

  • 26. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 686x
  • 8
reklama
Ako posunúť Slovensko vpred?

Michal Šipoš

Ako posunúť Slovensko vpred?

Žijem v mestečku Stará Ľubovňa, na východe Slovenska. Spolu so mnou tu žije takmer 17 tisíc obyvateľov. Hneď po vysokej škole som sa vrátil domov a začal rozmýšľať, ako posunúť naše mesto do predu. Keďže som nemal chuť riešiť politiku a rôzne štruktúry, založil som s pomocou pár priateľov občianske združenie. Po dvoch rokoch, sa nám podarilo dosiahnúť pár úspechov, organizovali sme podujatia, prinášali nápady, aktivizovali mladých ľudí. Keďže ,,s jedlom rastie chuť", nestačilo nám to. Chceli sme viac, už nám nestačili len podujatia, chceli sme reálne ovplyvňovať chod nášho mesta.

  • 18. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 746x
  • 8
Ako mi Fico milión eur dal

Michal Šipoš

Ako mi Fico milión eur dal

Päť mesiacov pred voľbami do NRSR som sa dozvedel, že v našom meste bude výjazdové zasadnutie vlády. Týždeň pred samotnou návštevou všetkých ministrov, sa u nás začali diať doposiaľ nevídané veci. Opravovali sa rozbité cesty, čistili chodníky, maľovali lavičky, proste všetko muselo byť tip-top, aby naši papaláši prišli do krásne upraveného a čistučkého mestečka, ktoré sa musí ukázať v čo najlepšom svetle... Dôvod návštevy bol každému jasný ,,prišli nám pomôcť" - jednoduchší ľudia boli unesení, dôchodcovia šaleli...

  • 14. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 209x
  • 0
Chcete meniť veci - vstúpte do politiky !!!

Michal Šipoš

Chcete meniť veci - vstúpte do politiky !!!

Od novebra 2010 sa zo mňa stal chtiac - nechtiac politik. Zvolili ma za poslanca mesta, v ktorom som sa narodil, žijem a plánujem v ňom aj zostať žiť. Pravdepodobne sa budem v mojich blogoch viac venovať Starej Ľubovni, ale nedá mi nenapísať ako sa kreoval môj vzťah k politike ... Už od mala som intenzívne vnímal veci okolo seba. Okolo roku 1997 ma najviac štvalo, ako Mečiar suverénne valcoval každého oponenta, ani veľkí politici, ako v tej dobe boli Moravčík či Čarnogurský mu nevedeli rázne oponovať, keď tu zrazu, prišiel do diskusnej relácie nejaký hovorca zlepenca SDK, malý, fúzatý, vraj cigán, bicyklista.... No čuduj sa svete, bol prvý, ktorý mu vedel povedať veci jasne a na rovinu. Od toho momentu som si začal tohto malého bicyklistu všímať a sledujem ho až doteraz, samozrejme len z médií a rozprávania iných.

  • 11. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 686x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu